Tüm fikir belirten ve yardımcı olmaya çalışanlara R10+ verdim. Çok teşekkürler.
Soğuk cüzdan kulağa mantıklı geliyor ama uygulamada yıllardır teknoloji ile haşır neşir olan bana bile korkutucu geliyor. HDD bozuldu, şifreyi unuttum vs. vs. Belki de daha önceden çok kullanmadığım için soğuk cüzdan düşünmüyorum. Binance'da tutmayacak olursam; aldığım USDT ödemelerini, Binance'da yüksek orandan bozdurup fiziksel dolar almayı düşünüyorum. Eğer
@uckan; hocamın dediği doğru ise BinanceTR'de tutmak daha mantıklı gibi. En azından global Binance'den iyidir gibi.
Gerçi geldiğimiz dönemde artık bankalara bile güven olmuyor da, olabildiğince ne makul olanı yapmak lazım gibi.
Binance vurgun yaparsa BinanceTR'de 1 TL kalmaz hocam merak etmeyin aksine Binance Global TR'den daha güvenilir çünkü BDDK kontrolünde değil, bu ülkenin el atıpta içinden geçmediği şey oldu mu?