https://www.r10.net/off-topic/357024...in-lutfen.html

%93 tamamlanmış durumda son %7 si kalmış r10 olarak yapabiliriz bunu herkes 15 TL atsa çocuk bugün tedavi olabilir
Arkadaşlar bağış yapamıyorsak yorum yapalım linkteki konuya ilk 1 e girsin popüler konularda gören kişi sayısı çoğalsın

Allah yaptığınız ve yapacağınız tüm hayırları kabul eylesin

Unutma sen el atarsan 1 gün erken tedavi olabilir


ACI ÇEKEN BİR BEBEK!

Hayırlı cumalar.