Gerçek bit C2 olmak zor gerçekten ben 3 yaşından beri eğitim aldım, en iyi kolejlerde okudum, birçok yurtdışı ülkesinde bulundum, iş hayatında da yurtdışı remote çalıştım (ABD takımında). Dile yatkınlığım var. Hatta bir sene boyunca idiom eğitimi almış birisiyim. Yine de kendime C2 demem.