Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hep mobilden site işleriyle uğraşıyordum ilk kez bi leptop almaya karar verdim özellikler aşağıda
3 Gb GTX 1050
22GB DDR4 2666 mhz ram
512 Gb ssd
I5 9300Hq
Işıklı klavyeli
Alman malı türkiyede hatta amazonda bile parçaları pek yok ama daha yesyeni sayılır 8500 fiyat ve klavyesinde Ğ Ü Ş yok sizce bu fiyata alınır mı ve alınırsa klavyeyi nasıl türkçe yapacağım
Hocam fiyatına göre özellikler gayet iyi. Klavye işini şu şekilde halledebilirsiniz. https://www.hepsiburada.com/hadron-h...za=Electrolife