Süreç şu şekilde işleyecektir.
karakola gidip olayları anlatın, dolandırıldığınızı belirtin. Şikayet dilekçesi oluşturacaklar savcılığa gönderecekler.
savcılık gerekli görürse soruşturma başlatır, site ile görüşür, ilgili kişiye ulaşabilir ise ifadesi alınır. Sonra duruma göre ya mahkeme evresine geçer ya da kovuşturmaya yer yoktur denilir boşa düşer.
Savcılık kişiyi bulur bir şekilde. Ceza alır mı bilemiyorum ama. Hesap sonuçta teslim edilmiş. Sitenin bir sorumluluğu yok. Satan kişi ise daha sonra benim bilgim yok derse iş steame kadar gider, kim kullanıyor şu an, kim değiştirmiş vs bunların bilgilerini verecek olan steam. Onlar Türkiyede faaliyet gösteriyor mu ofisleri var mı onu bilmiyorum. Tr yasalarına tabii iseler, kişiyi bulurlar. Fakat hesap satışı yasak ta diyebilirler.
Ben bir sonuç çıkmaz diye düşünüyorum.