Ücretsiz bir destek almak istemiyorsan benim düşüncem insan kendisine bu durumu zorunlu kılmalı başka çaren yok öğrenmek zorundasın gibi kendini Amerika da olduğunu düşün ne yapacaksın? başka çaren yok dil konuşa konuşa gelişir tekrarlanmayan her şey unutulur gelişmez örneğin 16 saat aktif olarak gününü geçiriyorsan bunun 8-9 saati ingilizce konuşarak geçirmen seni 3-5 ay sonra C seviyesine taşır diye düşünüyorum. Bunun için yabancı arkadaşlar edinebilir, ingilizce diyaloglu oyunlar oynayabilir ve ingilizce filmler izleyebilirsin (altyazılı değil) gün içerisinde de kendi kendinle ingilizce konuşabilirsin diye düşündüm. Kendine günde notlar çıkararak bunları tekrar edebilirsin en önemlisi ana dili ingilizce olan insanlarla muhattap olmandır derim... Temelinin olması avantaj olarak görebilirsin.