Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam ben ve arkadaşım 5 aydır ariyoruz ve arastiriygiruz teolda Türkçe konusmak yasak just English para tuzağı gibi geldi bana american kültürü bilmiyorum ve b1 speaking mi kağıtta değişebilir çünkü sen iyi bijr yer bulursan haber ver lütfen