Tello1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrikli termosifonları sadece kullandığın zaman açarsan aşırı derecede elektrik çeker belli bi dereceye alıp duşa gireceğin zaman yükseltmek lazım

Fakat bu kadar gelmemesi gerekiyor faturanın
Belirttiğiniz gibi sürekli olarak açık olsun dediler ancak faturanın çok yüksek olduğunu düşünüyorum .Yarın kontrol edecem