Kapıda ödeme bana göre her zaman risk, ürünü almaz evde olmaz vs. Kargo parası ödeyeceğiz diye zarar ediyoruz. Ürünü alacak kişi güvemiyorsa ürünü almamalı, eğer illa alacaksa güvendiği yerden peşin ödemeli kargoyu. Konu dışı ama içimi dökmek istedim