Backlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçak elektrik mi kullanıyor birileri nedir çözemedim .Yarın bir sayacın fotoğrafını çekip termosifonu açacam bakalım saatlikte ne yakıyor.
Tabi öncesini ve sonrasını açın çekip buraya iletin.