Bu tema ile 100 kere onaya gönder gene almaz . Sürekli politika ihlali verir. Footerdaki latince yazıyı silmen gerekir. Generate press , occasio , kadence bu temaları kullan. Mobilden girince çok karışık gözüküyor . Çerez eklentisi bende çıkmadı var mı yok mu bilmiyorum. Kısaca olmaz hocam.