Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XDSL ile kolay geçiş olayı nedir hocam 500mbs paketi almayı düşünüyorum da sizin referans kodunuzla, evde 100 mbs millenicom kullanıyorum şu an 129TL'ye. Buna 269TL veririm 500mbs için.
Bu sizin devre numaranız. (internetinizin id numarası, port bilgisi gibi düşünün.) Faturanızda, veya ürün panelinizde XDSL numaranızı bulun. Olmadı müşteri hizmetlerinizden öğrenin. Hizmetinizi taşıyacağınızı anlarlar, yokuşa sürerler. Alttan almayın ve öğrenin numarayı.

Bu numara ile hizmetinizi taşırsanız kopma sorunu olmadan, biri kapanıyor diğeri başlıyor. Bitek modem arayüzüne girip kullaniciadi@comnet şeklinde kullanıcı adı şifrenizi giriyorsunuz. Hizmetinizi taşıyorsunuz yani anlayacağınız.

Tıpkı cep telefonu numara taşıma hizmeti gibi.