C2 2007 full paket arabaya 200 küsur istiyoruz millet küfür ediyor ama gidiyor doğana 150k para veriyor. Çok basit bir örnek. F/P araba almak yerine herkesin konuştuğu arabayı alan milletiz. Marka takıntısı var, değişen takıntısı var, boya takıntısı var. Herşeye takıyorlar mübarek ama gel gelelim doğana şahine 150k veriyorlar. Yakında onlarda 200den başlar çünkü paranın gerçek anlamda değeri kalmadı