1 hafta oldu turknet'ten Netspeed'e geçeli şuana kadar hiçbir sıkıntı yok. turknet'te ne alıyorsam netspeed'te de aynısını alıyorum. Aynı hızı alıp fazla ücret ödemek hiç mantıklı değil. Daha önce de söylemiştim yine söylüyorum, Allah bir daha bu memlekete tekelleşmeyi nasip etmesin.