Teşekkür ederim hocam bilmiyordum bunu sağolasın ♥️
ABD'den alınma telefonlarda fiziksel sim kart yok. eSim kart çıkartmanız gerekiyor. Ayrıca Apple TR'de garantisi geçerli değil.
Avrupa cihazı olursa hem eSim hemde fiziksel sim desteği var ve 1 yıl TR'de garantisi geçerli.