Değerli R10 uyeleri. Hepinize merhabalar. Depremde evimiz dâhil her şeyimizi kaybettik. Tek kurtarabildigim laptobumun da dün artçı sarsıntı da üzerine bir şey düşmüş ve ekranı çatlamış. Bu nedenle paraya ihtiyacım var. Kopyala yapıştır işlerinizi yapabilirim. Bunun dışında forum üzerinde uzun süredir verdiğim makale hizmetine de devam etmek istiyorum. Sağolsun forum üzerinde birkaç kişi yardımcı oldu Allah hepsinden razı olsun. Bunun dışında bir abimde gelip beni deprem bölgesinde ziyaret etti. O da iyi kötü halimizi görmüştür çamurlar içindeydim çünkü. Makale ihtiyaçlarınızda bana ulaşabilirsiniz. Konumda da aktif olarak sunmuş olduğum hizmetleri görebilirsiniz. Fakat lütfen acil işleriniz için yazmazsaniz sevinirim. Çünkü ne zaman artçı olur ne zaman elektrik kesilir hiçbir fikrim yok. Hepinizden Allah razı olsun. Ana konum üzerinden makale hakkında referanslara ulasabilirsiniz.
Arkadaşlar lütfen özelden yazıp karşılıksız para göndermeyi teklif etmeyin ben verdiğim hizmetlerin karşılığını almak istiyorum. Böyle düşünen ve bana bu şekilde depremin ilk günlerinde yardımcı olan herkesten Allah razı olsun.
Devletimizin verdiği 10k para hâlen yatmadi bu konu hakkında bilgim var.
https://www.r10.net/makale-alimi-sat...5127882-a.html