Allah yardımcınız olsun bizim küçük ilçemizde bile sokaklarda ücretsiz wi-fi varken neden bulunduğunuz yerde bu şekilde bir çalışma yapılmıyor anlamıyorum anladığım tek şey 3 operatör ve diğer internet sağlayıcılar çok acımasız