Bende benzer konuda araştırma içerisindeyim. Turk telekom magnet dediler ama genel merkeze gidip başvuru yapmak istediğimizde şebeke yok dediler. Hemde şehrine merkezinde. Çözüm bulursanız bana da bilgi verebilir misiniz?
Elbette hocam. Umarım en kısa sürede çözüm buluruz.