Bende benzer konuda araştırma içerisindeyim. Turk telekom magnet dediler ama genel merkeze gidip başvuru yapmak istediğimizde şebeke yok dediler. Hemde şehrine merkezinde. Çözüm bulursanız bana da bilgi verebilir misiniz?