bu durum şimdi de bende başladı hocam 🥲
herhangi bir ayar yapmış mıydınız ? Geribildirim vs gönderdiniz mi ?
Öncelikle çok geçmiş olsun, faydası oldu mu bilmiyorum ancak temamda kullanılan adsense kodları bölümüne ek olarak header ve footer üzerinde "reklam alanları" şeklinde css ile bir bölüm oluşturdum. Buraya da akıllı reklamları ölçeklendirip, tasarımı bozmayacak şekilde konumlandırdım.
Bu işlemi yaptıktan sonra da aslında sayım yansımadı. Bu işlemlerden sonra yaklaşık 1 hafta kadar geçti, dün ilk sayım geldi.