sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, yorumlar ve geri bildirimleri güzel. Bide eskiler Datacenter alanında hizmet feren bir firma olaya uzak değiller.

Ticketler hızlı okunup hızlı cevaplar geliyor. İyi gidiyor şuan için hizmet. İnşalalh hep böyle olur
üye oldum geldi mi hocam sana 1 ay