Byblon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serbest piyasaya dur denilmedikçe vatandaş durmayacaktır. Bizim insanım böyle, kendi aracının emsaline 1 lira fazla yazılsın gider 2 lira fazlasını yazar.
Önerin nedir? Önerini paylaşırsan çok sevinirim. Ben tam bir serbest piyasa destekçisi olduğum için fikirlerini merak ettim. Mantıklı gelirse sana inanabilirim.

Piyasa şartlarında en büyük etken güvendir. Çomarlar bu kavramı anlamıyor ve çözemiyor. Güvenin olmadığı yerde dolar isterse 1tl olsun, insanlar inanmaz ise gerçek değerin o olmadığına onu yatırımlarında/fiyat belirlemede etken olarak kullanmaz. Bu yüzden kimse doların 18 olmasına bakmıyor, demokrasi ve hukuk endeksine bakıyor. Siz ona bakın ondan gelip araba fiyatlarına bakın.