Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendisi ortaokul arkadaşım ve okulda bile süslü püslü geliyordu kendi istediği mesleğe sahip oldu 1.5 sene önce öyle bi arkadaş çevresi yüzünden konuşmuştuk kendiside diyor işi bırakabilirim diye ama hayallerini yıkmak istemiyorum
Bak güzel kardeşim... Reşit bireyler evrensel olarak özgür yaşama hakkına sahiptir. Bu net bir kavram... Yani diyor ki kimse kimsenin yaşam hakkını elinden alamaz ve kısıtlayamaz.

Buradan hareketle; birlikte güzel bir yaşam kurma çabası içerisine girmek için kararlar alırsanız bir sıkıtı yok. Ama taraflardan birisi diğerinin yaşam biçimini kısıtlamaya yönelik "düşünce" içerisinde olsa dahi sıkıntı büyüktür. Böyle bir imtiyaz ne yazık ki yok... Bunun var olduğunu düşünen ataerkil toplumda yetişmiş "göster amcana pipini" çocuklarıdır. Devir artık değişti. Bunları herkes bir geçecek... Yani demem o ki, herkes kendi psikolojisine sahip çıkacak... Kimse kimseyi rahatsız etmeyecek... Etmemelidir de... Çünkü kimse rahatsızlık duymak istemez...