oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle... Bu iyi bir durum değil... Kesinlikle o arkadaşınızı bırakın derim... Zira şu söylediklerinize göre hem kendinize hem ona zarar verme olasılığınız yüksek. Önce kendinizi düşünün ve uzaklaşmaya bakın. Neticede demokratik ülkelerde herkes "dilediğini" yapma hakkınsa sahiptir. Bununla birlikte "hiç kimse, hiç kimsenin yaşam hakkını kısıtlayamaz" gibi net kuralllar vardır. Neticede eğer "reşit" ise kimse kimsenin birşeyi değildir. Kimse kimseye karışamaz. Siz bunu çıkarlarınız doğrultusunda evirip çevirebilir bundan kendiniizde haklılık ve çıkar görebilirsiniz. Ama sizi tek kelime ile reşit insanların özgürlükleri "ilgilendirmez".

Bu durumdan rahatsız oluyorsanız kendinzie başka bir yaşam biçimi, yeni bir hayat yolu çizgisi çizmeniz...
Kendisi ortaokul arkadaşım ve okulda bile süslü püslü geliyordu kendi istediği mesleğe sahip oldu 1.5 sene önce öyle bi arkadaş çevresi yüzünden konuşmuştuk kendiside diyor işi bırakabilirim diye ama hayallerini yıkmak istemiyorum