ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlişkinin ortasında mı manken oldu,yoksa başından beri mi bu durum vardı?

Başından beri kız arkadaşınız bu şekildeyse kabullenmeniz gerekiyordu. Bunları düşünmeniz gerekiyordu.
Eğer sizle tanıştıktan sonra bu olaylar geliştiyse ya kabullenin ya bitirin. ytd.
İlk başlarda bu kadar büyük yerlerde çalışmıyordu iş büyüdükçe sosyal medyasıda büyüdü ben böyle birşey olacağını tahmin bile etmedim küçük çekimlere giden bir kız diye hayal ediyordum