Merhaba,
düzgün bir şekilde yorum atan insanları uyarmanız doğru değil elbette. Zor bir birliktelik, herkes kaldıramaz; kıskançlık duyuyor olmanız oldukça normal ama bazı şeyleri kabul ederek ilişkiye başlamışsınız, yapacak bir şey yok. İlişkiye zarar veren bir duruma geldiyse bu olay, ki öyle gibi kız arkadaşınızdan bu işi bırakmasını talep ederek duruma göre hareket edin.
Kıskançlıktan öte muhafazakar bir insan olarak teşhirciliğe karşıyım, ben böyle bir ilişkiyi yürütemezdim muhtemelen, Allah başıma da vermesin.
Edit: Yorumlara istinaden; kıskançlığı sadece aldatma konularına ve güvene bağlamak sığ bir bakış acısı. Seven insan kıskanır, bu kıskançlığı dozunda tutabilmek mühim olan.