İlişkinin ortasında mı manken oldu,yoksa başından beri mi bu durum vardı?

Başından beri kız arkadaşınız bu şekildeyse kabullenmeniz gerekiyordu. Bunları düşünmeniz gerekiyordu.
Eğer sizle tanıştıktan sonra bu olaylar geliştiyse ya kabullenin ya bitirin. ytd.