Alanbay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güven problemim asla yok ama çok sevdiğimden kıskandığımı düşünüyorum
Hocam inanın olması gereken bir şey güven sorunu. Kimse içi rahat arkasına bakmadan yürüyemez.
Forumda aldatılan evli vb çok konu okudum. Başımdan da sağlam bir olay geçti. Olması gerken bir şey yani. Bence siz gayet normalsiniz. Sorun bu çağda güvenenlerde.