Çok üzüldüm ya arkadaşınızın profilini atar mısınız diyenler gelmeden
Aslında iki seçenek var.
1- Bunu kabullenmek
2- Yolları ayırmak
Çünkü yorumları kapatmak /dm silmek çare değil.