Deprem bolgesinde yaklasik 150k aracin pert oldugu soylentisi var.Buda piyasayi yukseltecektir.Ayrica gecenlerde hem kendime hemde bir arkadasa araç aldik.Noterler tiklim tiklim dolu.Adam ornek veriyorum 500k ya arac koymus ariyoruz diyorki cok arayan var heralde ucuz koydum fiyati yukselttim diyor ve 550k yapiyor.Bu durumla 2 kez karsilastim.
Piyasada arac silkulasyonu ihtiyac sahiplerinden ziyade al sat cilar yuzunden sisiyor.Noterlerdekilerin %80 i gayri resmi alsatcilar.Piyasadan toplayip 3-5 ay sonra vurup geciyorlar.Herkes artik ceyrek altin yerine arac alip atiyor kenara