Son 1-2 yıldır insanlar paradan kaçıyorlar. Elinde kimse TL tutmak zaten istemiyordu. Şimdi de dolar da artmadığından onu da tutmak istemiyor. Enflasyonun 3 haneli rakamlarda olduğu bir yerde herkes elindeki birikimi eritme derdinde. Bundan dolayı da piyasa hala canlı.