Sıfır araçlardaki artışın gelen araç sayısının az olması haliyle talep fazla talebi karşılayacak sayı az olunca hele bir de bunların el altından ekstra farklar ile satılması eklenince bu artışlar gayet normal.
İkinci elde ise bunu kimse kusura bakmasın insanlar yaptı. O arabayı şu fiyata koymuş benim arabam daha fazla eder. Piyasada araba yok ihtiyacı olan mecbur alacak diye diye fiyatları arşa çıkardık bu konuda kimse suçlu aramasın suçlu bizzat bizleriz. Bu arada fiyatlara müdahale edilsin falan diyen arkadaşlarda çözüm bu değil.