Nedeni açgözlülük, doyumsuzluk, o bu kadara ilan vermiş ben salak mıyım düşüncesi. Bu fiyatların artık dolarla bilmemneyle alakası çok az. Döviz tabikide rezalet kepaze halde ama bu artık milletin bahanesi olmaya başladı önce zihniyetin düzelmesi lazım