Ne bekliyordun peki hafız dolar düştü diye indirecekler mi?
Bu sefer savunmaları biz eski fiyatla aldık
Dolar artar savunmaları yerine mal koyamıyoruz o yüzden eski fiyatla aldıklarını yeni fiyatla satarlar
Ticarette ahlakın noksan olduğu bir ülke burası
Şimdi bazı iktidar adayları yok vergi vs kaldıracam/indirecem filan diyorlar ben sanmıyorum sıfırı da 2. Elde fiyatlar düşsün kimse aldığın altına satmaz hemen yani çöp e atarlar yine satmazlar acınacak haller normal ama böyle halkımıza böyle hizmet