Bir dükkan bir ev aboneliği 4 ay oldu. Sorun yok, kopma düşme vs yok. Diğer ISS lerdeki gibi 1 saat gitti 2 saat gitti durumları yok.
XDSL Numaranız ile hattınız kopmadan interneti taşıyabilirsiniz doğrudan. DH Forumlarında anakonuları mevcut. Son sayfalara gidebilir, tüm yorumları okuyabilirsiniz.
hocam araştırayım kolay geçiş var ise sizin kodu kullanacağım.