Hocam netspeed kullaniyorum (100/8) 159 tl, birinin referansıni kullanırsanız her ay 10 tl indirim yapıyor ( bu 10 tl indirimi 12 ay sürüyor sanırım, emin değilim) ben gayet memnunum şuan.Musteri hizmetleri 10/10. Millenicom da çok sorun yaşadığım için buna geçiş yaptım.Iyikide geçiş yapmışım.Pm gelirseniz referans kodumu atabilirim