Bilgisayara bağlı 3 adet kameram mevcut. (USB)
Bunların hepsinin ayrı ayrı kaydını almak istiyorum.
Yani kayıt dediğim de
Kamera-1-Kayıt.mp4
Kamera-2-Kayıt.mp4
Kamera-3-Kayıt.mp4

şeklinde kayıt almaya başlamasını istiyorum.

Bunu nasıl yaparım ?