Bende ufak bir ilave yapayım
* Hergün önceki güne göre çok ufak bir miktar performansı artırıyoruz bu daha fazla çalışma olarak değilde verimlilik olarak
* Hergün mutlaka çalışma planına sadık kalıyoruz sonraki gün önceki güne göre verimi yükseltiyoruz
* Belli zaman sonra momentum etkisiyle ister isteemez bir nokataya geliyoruz
* Mutlu Son