ben notion kullanıyordum, bu daha işlevsel galiba
teşekkür ederim
evet bende notion kullanıyodum ama bi zamandan sonra şunu fark edeceksin.
aldığın notları ihtiyacın olduğunda ulaşamıcaksın. bu klasör yapısında not almanın dezavantajlarından biri.
bu şekilde not alarak aslında tonlarca
bilgiyi saklıyorsun. kullanmana fırsat olmuyo.
o yüzden bağlantılı notlar hem derinlik, hemde istediğin zaman ulaşılabilirlik kazandırıyo