Uygulamam için ortak arıyorum adam detayları istiyor deatyları veriyorum Allahın karaktersizi gelmiş diyorki zaten böyle bi projemiz var bu karaktersizler fikrimi çalıp hayata geçirecekse helal degil. 1 tanesi ortak olmak için mesaj atıyor 30dk konuştuktan sonra diyorki mobil uygulama sektörü etik degil.Hele en komigi kurumsal üye 1 saat pazarlık yapıp yarın dönecem dedi yazdım ne için yazdın diyor hepinizin .....