cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece sağlık sigortası içeriyor kural hala öyle bende lise sonda stajyer oldum sadece sağlık sigortam yapıldı. Garip durum cidden. Ama düzenleme gelir mutlaka bir gün .
Meral Akşener, bu durumun düzeltilmesi gerektiğini açıkladı geçenlerde. Dedi düzeltilmezse biz düzelteceğiz. Ama onlarda 5 sene sonra düzeltir, seçim yatırımı olarak Maalesef ülkede böyle yürüyor işler. Ben zaten emekli olamam da, bana mantıksız geldi bu. Stajyerlere de sigorta yapılmalı, iş yeri karşılamalı bunu. Sonuçta iş hayatına hazırlık yapıyorsun. Sanırım yabancı ülkelerde yapılıyormuş.