Konu
EYT : "4A TESCİL BAŞLANGIÇ" Tarihinin Bir Önemi Olmaması
28-02-2023, 16:48:26
#4
dll
ZimmeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi sen R10 dan emekli olmuşsun zaten 4A gerekmez
Coşkun hocama başvurayım 2 sene sonra, emekli etsin beni