Meslek lisesindeyken 2 sene staj yaptığım için 4A Tescil Başlangıç tarihi 1998 görünüyor ama bunun bir hükmü yok EYT bazında.
Fabrika'da normal işçilerle aynı bölümde çalıştım ve hatta mesai bile yapıyordum. Haftada 3 gün fabrika, 2 gün okul vardı.
Normalde 1 gün çalışan birisi bile SGK lı olurken Stajyer ismi altında çalışanlar SGK lı sayılmaması ilginç.
Düşünsenize, çocuk yaşta sizi sigortasız çalıştırmış oluyor devlet.
İlla EYT gelsin diyenlerden değilim ama staj yaparak çalışanlar neden sigortasız sayılıyor onu da anlamış değilim.
Staj yapanı adam yerine koymuyor devlet sanırım.
Bu arada EYT yi de 1 yılla kaçırdım, devlet bunu getirerek ek yük bindirdi, bunu tartışmak istemiyorum, kimi hakkımızdı diyor kimi de gereksiz diyor.