Merhaba r10, play console hesabı açarken mail adresini adsoyad@gmail.com diye acmak zorunlu mu? Ve acarken nelere dikkat etmeliyim. Ve hesabım hemen açılır mı? Kimlik dogrulama falan toplam ne kadar sürede hesabım kullanılabilir olur.