dipten başladım, şuanda iyiyim çok şükür.
eskiden hazır isterdim herşeyi ki keşke olsa fena olmazdı ama olmayıncada olmuyor kafaya takmadan hedef belirlemek lazım ustası olup iyi pazarlamak lazım

bunlar yoksa ve akıllı da düşünmüyorsan geçmiş olsun hayat boyu zorluklarla devam piyango vb çıkmazsaki işini şansa bırakandanda zaten ...
Şuanda ben büyük konuşmayım, bilgisayar olsun real haytta inşaat olsun, bir dükkan olsun girer çalışırım çekinmem. severim sevmem o ayrı ama yapabilirim yani.
yetenek kapistenizi artırırsanız herşey kolay. Öğretmeniz vardı derdiki altın bileziği takın çocuklar bir gün lazım olur bozdururken çok mutlu olursunuz.
iyi forumlar