Ben şunu gördüm, zor zamanlar güçlü insanlar yaratır.
Dolayısıyla zorluk görmüş kişiler bu sektörde defalarca yumruk yediklerinde defalarca ayağa kalkmayı becerirlerse o zaman başarılı oluyorlar.
Bende fakir bir aileden geldim ama şansım babam. Babam benim kendimi geliştirmem için yaptığım harcamalara kızmıyordu ve destek oluyordu. Sonuçta çocukken yemedik içmedik ama yetişen 3 çocuğun da şimdi maddi olarak herşeyi var.