Dip/zirve gibi tanımlar uzun vadede sadece zarar verir. Kimse en dipten gelmez, kimse en yükseğe çıkmaz. Bunlar geçicidir ve herkese göre değişebilen şeylerdir. Kendinizi buna sartlarsaniz, çok başarılı olunca bile büyük ihtimalle kendinizi çok mutlu veya iyi hissetmezsiniz.
Önemli olan zevk aldığınız işi sürdürülebilir kılmaniz ve bu yolda devam etmeniz. Bir insanın hayatı saniyeler içinde alt üst olabilir. Bunu unutmamak gerek.