Sadece anakartı ram ve işlemci ile birlikte deneyeceğim dimi hocam bir de benim işlemcide grafik işlemci yok ekran kartı ile ful sistem mi deneyeyim yoksa ekran kartsız olur mu bir de sıvı soğutma var onu takmama gerek var mı?