Merhaba arkadaşlar bugün bir sistem topladım kendi imkanlarım ile bağlantıları yaptım ancak sistemi çalıştırıyorum hiç bir tepki vermiyor güç kablosunu taktığımda çıt sesi geliyor onun haricinde tepki yok.
Power soketlerini düzgün taktım power switch soketi var anakarttada + - olarak bir ters bir düz denedim hiç bir işe yaramadı yardımcı olursanız çok sevinirim.