Herkes kendi dip noktasını yaratıyor bir süre sonra. Kimi arabasızlığı dip noktası olarak görür kimisi için açlık, sağlık vs. Kendi adıma grafiğe dökecek olursam sinüs dalgaları gibi iniş ve çıkışlardan oluşuyor. kendimce zirve görüp yine kendimce dibe vurup devam eden süreçler. Süreç içerisinde illaki tekrar tekrar başlamak zorunda kalıyorsun.